Allt i allo mitt i kaoset!

Jahapp:) här sitter jag en vanlig torsdag i garderoben på jobbet. Väntar på att folk ska börja gå hem när klockan närmar sig två. Började med en mysig julbordskväll där jag var bartender. Så efter det har jag varit diskplock, diskare och nu garderobier eller hur det kan tänkas stavas. Jobbat sen 18 så är en smula mör i huvud och kropp. Nästan alla mina närnaste vänner är ute och partar men jag är inte bitter jag inte.. Haha! Tur jag älskar mitt jobb! Väldigt ensamt här eftersom övervåningen inte är öppen! Nu kom hannah!:D hejpa!


Kommentarer
Postat av: kråkan

HejPa!

2011-11-25 @ 07:37:37
Postat av: alicia

Sv : haha hur jag visste det ..

den ponnyn är nämligen min gamla ponnys föl (hon avlivades i juli) & jag fick reda på att hon hade haft föl samma dag som jag skrev till dig.



dom är sjukt lika i vissa drag !

2011-11-28 @ 20:06:01
URL: http://bbaraaliciacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0