'cause the music makes me feel good

helloooo. helt ledig dag, vilket borde innebära en jävla massa jobbsök ochstädning och så vidare. men ne, de jag hunnit med efter att jag gick upp strax efter tio är frukost, läsa tidningen, dricka kaffe målat naglarna och suttit och tittat på youtubeklipp. tänkte dra mig till stallet snart. vädret ser ju underbart ut! ;D

igår kväll spenderade jag min tid på flashback. satt och läste massa trådar och de slutade med att jag gled in på helt sjuka trådar där folk berättade vad de största dom haft i röven va och va de hade för sexuella fantasier. asså sjuuuka människor de finns haha. fick mig ett par garv men mådde riktigt illa vissa stunder.
tvivlar du på att de finns sjuka människor i denna värd? på flashback finner du svaret: NEJ! hahaha


älskar låten, älskar videon, älskar tjejen som är med i den!


jag börjar känna att motivationen för att blogga sakta börjar krypa tillbaka. men upptäckte idag att under den tiden jag inte har bloggat har jag haft fler läsare än den tiden när jag bloggar. makes no sense.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0