helgen

hänt en del i helgen. i fredags va jag hemma hos mimmi och kollade på/hjälpte till att packa. under tiden delade vi på en flaska vin. vid 2  begav jag mig hemmåt, två timmar innan mimmi skulle gå upp för att flytta till norge! min bästa vän! i ett år! helt overkligt...

lördagen tillbringade jag först i stallet. river va helt underbar att leka med, vi trickade lite och han va sååå samarbetsvillig. :D kvällen tillbringades först hos sandy och sen vidare till harrys i etuna. tack alla för kvällen:)

idag snooza jag bort hela dagen typ, skönt som fan :P framåt kvällen åkte jag till stallet. gick ner till ridhuset med min prins och han skötte sig som den lilla prins han är. red lite i repgrimma och vi gjorde halt och backade i stort sett utan någon kontakt i repgrimman :D vi sprang runt lite löst och såg hur löslongeringen började ta form, underbart! fick nästan till det.. sen trickade vi lite också. hannah följde med ner och tittade på :)

nu på kvällen har jag pratat lite med mimmi på fb och bestämt mig för att köpa en cam med/och mick, så vi kan skypa :D kollade nyss på nyaste avsnitten vampire diaries. fiiifan! världens bästa serie! <3

jag fattar inte vad jag gör för fel, kan inte lägga upp youtube-klipp på bloggen längre. inte funkart på sista tiden =/ help!.. men länkar väl då
http://www.youtube.com/watch?v=yo_24_qTNac&feature=related

asså jag älskar att se sånna här människor (och nej, inte folk utan armar och ben utan folk med denna synen på livet, och riktiga kämpar!). haha asså historien han berättar vid typ 2.00, så jävla klockren!!! underbar! :D

imorn ska jag hälsa på på ett ställe där jag sökt jobb :) fick ett mail om att jag skulle komma in och presentera mig så.. ja :) sen ska jag regristrera mig på lite bemanningsföretag tänkte jag. ska ju även se till att införskaffa en cam! mycket viktigt!

men nu blir de nog sängen snart. puss och godnatt!
http://www.youtube.com/watch?v=ciYk-UwqFKA&feature=related
måste bara länka den också. så jävla underbart! blir tårögd fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0