so fresh you can taste the crunch

sådär ja! äntligen har jag städat på mitt rum :) kan säga att det var välbehövligt. va så vidrigt så jag helst inte ville vistas i det. men nu är det damsuget, alla kläder slängda i tvätten som har legat på mitt golv i hundra år, och lakarna är bytta. feels good!

har hunnit med stallet också efter det. känns som att river tappat motivationen under veckan jag vart borta. så ska försöka göra roliga saker med honom i några dagar och inte ställa så mycket krav, mest gosa :) så får vi hoppas att han känns nöjdare. kan vara överenergin som han inte riktigt vet vad han ska göra med också.

nu ska jag käka och sen ta en lång, varm jävla dusch :) sen blir det nog några avsnitt av robin hood! SE den serien! bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0