proud river

Idag hade jag nog världens bästa ponny! (det har jag i för sig alltid, men extra bäst idag) lekte lite med honom i rundcorallen löst. han va riktigt duktig faktiskt och förstod för det mesta vad jag ville att han skulle göra. tog fram en bom och ett hinderstöd så att bommen blev sne liksom han fick skutta och busa lite där, sedan hoppade jag upp, endast i repgrimma och red runt lite. väldigt lydig och lugn va han så jag testade att hoppa :D:D och han va så jävla duktig. inget hets eller dra i väg eller studs på stället. bara föll in i en lugn galopp (!!!!) åååh va han är bäst! tror han var så lugn för att jag inte rörde honom alls i munnen. hade ju bara repgrimman och den använde jag knappt, han lyssnade jättebra på min röst och sittsen. FAn va bra han är!!! och precis när det går så jävla bra så ska jag åka bort en vecka. kommer sakna honom som fan, men då har jag  iaf nått att se fram emot när jag kommer hem.

fan att man inte får sånna här bra saker på film, eller åt minstonne kort, ska nog börja sätta upp nån filmkamera när jag rider. kanske funkar. nej nu ska jag fortsätta moffa godis och kolla film:) blir en lugn kväll då jag ska upp tidigt och släppa ut snyggponnyn innan vi ska iväg till färna herrgård med släkten typ..

puss!

Kommentarer
Postat av: Karin

Ingra bekymmer man är lycklig var dag! // MEd simbas vuxen röst ;)

2010-09-03 @ 23:11:16
URL: http://karinkakis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0