oodelally!

helloo! blev som vanligt inte exakt som jag tänkt. men bra blev det :D kom hem nyss efter att ha träffat bella, som råkade vara hos sin far (som bor brevid mig) så vi tog en lite promenix och sedan följde jag med och träffade loke som precis hade vaknat. och oj va stor han blivit :) och gå kan den lille killen nu också! dom utvecklas så jävla fort i den där åldern.

imorn ska jag släppa ut min totto på morgonen så ska snart tänka på refrängen. men innan det ska jag nig hinna med ett robin hood-avsnitt och några rostade mackor, som den moffungen jag är. mat är fan en passion för mig. mat är kärlek, eller lärlek till mat! ..eller va fan jag vet inte. mat är gott helt enkelt!

FAAN!... varför kan jag inte lägga upp bilder?? jag förstår inte! är det jag som är störd eller? ryck!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0