onsdag eller nått va?

morn morn.. eller alltså jag vaknade inte nu. suttit i köket med mamma ett par timmar och ätit frukost och diskuterat resan :) turklandresan. THE resa. Resan med stort R.. okej det räcker nog där.

satt precis och fick lite hårinspiration. så funderar på att klippa mig, ännu kortare, mer mer mer!! ska kontakta liisa tror jag minsann :D
blev även sugen på stickade koftor. tjocka, tunna, stora, enfärgade, med massa färger, med mycket krage eller stor urringning. Alla helt enkelt.
sen har jag två tatueringar jag bara vill göra på en gång!! men borde kanske börja med att boka tid. kan vara smart!

vädret verkar va mys idag, så ska nog ta mig ut till stallet snart :) mysponny!

ungefär ett år sedan när jag och stella red ut :) kort man han hade då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0