merhaba

heeeej! :D
hemkommen från side, Turkiet. börjar återfinna mig i vardagen och har halvt packat upp. även spenderat tid i stallet för att åretförenas med gulleponny! va otroligt skönt att få gosa och kramas med honom igen. gulleee!!

mamma hämtade mig och mimmi på arlanda natten till onsdag. vi var hemma vid 7 på morgonen. tänker inte skriva värsta historien om vad vi gjorde dag för dag. slänger däremot upp ett gäng bilder lite senare (när jag lagt in dom på datan) blev en hel del tagna. men oj vad jag kan lyckas göra skumma miner på kort. ni ska få se några riktiga guldkorn haha.

nu ska jag lägga in alla bilder och kolla vidare på idol.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0