lördag

kom hem från stallet nyss. släppte ut River och mockade och så. hämtade upp Mimmi i stan på vägen hem :) nu ska jag packa och lite så inför dygnet tillsammans med släkten på Färna herrgård.

chill!


i natt gick jag aldrig och la mig i tid som jag hade tänkt. började kolla på olika politik-debatter mellan olika partier för att få nån sorts uppfattning om nånting. det är så man får skämmas över hur lite jag kan. men nu känner jag att jag fått lite mer kunskap i ämnet :) får plugga på lite till, sen så är jag redo för val ;)

väldigt mysigt väder måste jag säga :) men shiiit va kallt det va imorse när jag gick upp. satte mig med frukost (teee<3) framför tvn iklädd mjukisbyxor, tjocktröja, halsduk, mössa, strumpor och mina jumbo-tofflor. ändå frös jag. sen när jag fortfarande va påklädd upp till öronen, bokstavligen, och var i stallet och solen fyllt sin funktion kan jag säga att det inte va lika kallt längre.. så nu vet ni det! heh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0