killerssss

blev några timmar i stallet idag :) så skönt!

red i ridhuset tillsammans med Gittan och Camilla :) gick ganska bra. Galopperade lite mer än vanligt, vilket gjorde honom lite stressad och pigg på slutet. men det är en helt annan sorts energi än för ett år sedan. inget huvud som flyger upp och rycker och han blir aldrig stark i munnen längre. väldigt bra :) det han gör nu är att takta och gör vad jag ber honom om fast gånger 5 haha.. finast är han i alla fall! ska hoppa någon dag, ska bli kul :D

när jag kom hem åt jag och sen somnade jag i fåtöljen framför nyheterna. så kul va det. nu ska jag nog kolla en film innan jag ska sova. killers blir det, för jag kollade aldrig på den igår (eller när det nu va)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0