full fart framåt

fan va nice! har nu 4 dagar inbokade att jobba på rogge :) great! visserligen ganska gå timmar några gånger, men det känns lagom.

Imorn blir det fullt upp! stella och amanda kommer hit på morgonen och hälsar på :D sen ska jag på eftermiddagen kolla om bella har tid och lust att ses. och kl 18 ska jag vara på rogge för att jobba ett par timmar bara :) blir förmodligen att plocka disk och sånt, så det blir säkert bra det.

nu är det dags att duscha fort, trycka i mig lite av pajen som är kvar sen igår och sedan sova. skönt!

red förresten med anna idag i ridhuset. hon hoppade upp på river för att känna hur han är så att hon sedan kan ge tips till mig :) att stå bredvid och kolla var kul, han är så fin min prins. <3 och anna red honom jättefint!

ne nu måste jag dra från datan, börjar bli stressad hur jag ska hinna med allt imorn, så nu blev jag hungrig bara för det haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0