finish!

nu har jag duschat, packat (i stort sett klart) och tryckt i mig en påse chips. kvällen är fulländad!.. nästan! ska se ett avsnitt av robin hood sen når kvällen sitt ultimatum. aaaawesommmmme!

va lite jobbigt att klappa och krama skruttponnyn sista gången på en HEL vecka. han är ju så fin min plutt.. "hoppade" lite idag. och ja, situationstecknena är där av en anledning. vi kallar det inte hoppa, vi kallar det ett steg i min skräck för att hoppning. hade byggt ett yttsepyttseminikryss som vi skrittade/travade väldigt långsamt fram till, river tvekade en bit i från typ som "är det verkligen meningen att jag ska ta mig över det där? det går ju så sakta" haha. jag sa att jo vi ska över. rivers respons är då ett huvud uppe bland molnen och kastar sig över med svankande rygg. jag vill inte ens veta hur jag såg ut haha. det finns bara en sak att göra åt det. träna träna träna!

om tolv timmar är vi förmodligen på väg till eller på arlanda, jag och mimmi. hääärligt! :D:D



Jag och min fina syster i helgen! ibland funderar jag och kommer fram till hur stolt jag är över henne. hon är så fin, men ändå så naturlig. hon är mitt i tonåren men ändå så duktig med allt! det är annat mot när jag själv var där...

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag blev nästan lite tårögd där, eller inte nästan, jag BLEV :)

2010-09-07 @ 09:02:53
URL: http://karinkakis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0