färnis

TJO! hemma :) haft ett riktigt mysigt dygn på färna herrgård tillsammans med släkten. ätit trerätters, badat i en varm pool, spelat kubb och lekt lekar. supergeniet själv (hej hej här är jag) glömde kameran hemma. tur är väl då att man har en lillesyster som fotar allt hon ser ;) hon har inte lagt upp några bilder än, men det kommer nog såå.. här har ni http://karinkakis.blogg.se/ fast jag kommer nog sno några bilder av henne senare ändå :)

sitter just nu och ser över så jag har tvättat allt jag ska ha med mig, skriver upp saker som jag ska göra imorn m.m. är svinhungrig också.. klockan 6 är det stallmöte så ska ta mig ut till stallet innan det. saknar mig poooonny! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0