bröl

varit på väg att blogga två gånger, men båda gångerna har jag glömt publicera. hur jävla smart är det?

därför orkar jag inte skriva mer nu än att jag röstat precis som alla andra idag, fikat på grassagården med familjen och varit i stallet. nu på kvällen har jag bakat en äppelpaj som jag hittade receptet till i evelina (den där tidningen som hör till eskilstunakuriren). den va i vilket fall som helst asgod. uppepå vanliga pajbotten och äpplena så va det er röra med krossad ananas, creme fraiche, socker och ägg. tokgott! tänkte ta kort på den, men den såg så jävla vidrig ut så det sket jag i haha..

skön söndag faktiskt. bara att börja ladda upp inför en ny vecka. för jag har ju så sjukt hektisk vardag nu för tiden... fast ne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0