broken

drog till stallet till nio typ, möttes av en natalie som sa att jag kunde åka hem och sova igen :) för hon hade redan tagit ut river haha. men mockade och så innan jag åkte hem igen. efter det har jag suttit med en kopp kaffe och kollat lite jobb. jag är för jävla dålig på att söka. sitter bara och tänker "nej det där passar inte mig" eller "nej det där klarar  jag nog inte av". nu får det vara sluttjafsat :P

nu ska jag åka och hämta upp mimmi och dra vidare till stan för att göra lite inhandlingar till kvällen :) har hela bagaget full med pankburkar också haha. kanske skulle panta skiten!


denna bild va den enda jag lyckades ladda upp! great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0