everything

tja :)
här sitter jag och har precis smällt i mig kladdkaka. kunde ju gått bättre när jag gjorde den. först insåg jag att de bara fanns knappt 2 msk kakao istället för 5 (så fick bli lite oboy och lite mindre socker), sen när den står i ugnen så märker jag att halva smeten runnit ut och ligger på ugnsbotten (!!!) bara för att vi har en sån där form med löstagbar botten och den har väl blivit skev eller nått..

nu plogar dom här btw. låter som att dom river upp asfalten eller nått, ett jävla ljud! appropå ploga så har jag varit snöhatare fram till idag :D fnissade för mig själv när jag satte mig i bilen, fnissade lite till när jag pullsade från bilen till stallet och kände mig som ett litet barn, så jag var tvungen att skutta några steg till och med. tror detta plötsliga snöälskande kom för att jag hade en sån jävla bra vinter förra vintern! på den tiden då dream teamet bodde i hop i rummet i stallet. Amanda, Stella och jag :) saknar sjukt mycket från den tiden..

River och jag har vilat i två dagar nu, imorn måste nått göras oavsätt väder :) gullegubben! jag älskar min litta tuss (i vanliga fall dammtuss, men nu bara hårtuss)

ÅÅÅH! de är ju nått äckligt jävla fel på min dator/min blogg/mina bilder!! kan inte ladda upp några bilder alls typ. fast jag vet att det är ett godkänt format och dom är inte för stora. blir galen! här går man och förberedes sig med bilder på kladdkakejävlen men nehe.. skit it då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0