lördag

hellooo!
ridlektionen igår gick kanon. undrade igår kväll och i morse varför jag inte hade träningsvärk eller liknande. bara några timmar efter det började det smyga sig på. nu är jag sjukt stel, och har träningsvärk i skinkorna. wierd!

idag skulle jag in och äta lunch med mimmi när vi kom till georges så satt malin och sofia där så vi satt med dom :) uuuusch va kallt det var utomhus. men med mössa, vantar och kaffe var det okej. saknade bara varma skor. converse är ingen hit att sitta ute i längre :/

sen åkte jag till stallet. blev på städhumör så började sortera i mitt skåp i sadelkammaren. har köpt stora förvaringslådor som jag stoppade ner täcken i och ett par mindre lådor som jag la småsaker i. sedan sopade jag i sadelkammaren, foderskåpet och spolspiltan :) ponny fick vila idag. kunde rört lite på honom men jag  ingen motivation när det va mörkt ute och lite fruset i paddocken. ibland känns ridhuset som flera mil bort.. men han förtjänar en vilodag efter hoppningen i onsdags och dressyrlektionen igår. älskade älskade fina vännen <3

och nu kan jag inte ladda upp bilder igen.. fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0