vidrigt!

jag mår illa! sjukt illa! och nej, jag har inte ätit något dåligt eller fått magsjuka. jag mår så jävla illa av vetenskapen om att det finns människor på denna jord som aldrig slutar förvåna, människor där något innanför pannbenet trillat av eller hjärnan slagit en knut på sig själv.

För vilken frisk (har svårt att tänka mig en skjuk också nästan) människa gillar att plåga djur?!
jag kan inte i min vildaste fantasi förstå mig åp en människa som gillar att se ett djur plågas så allvarligt. och sexuellt?? finner fan inga ord!



här är länken om det inte syns va det står: http://ekuriren.se/nyheter/sormland/1.857656-hast-avlivades-efter-svar-skada

efter jag läst detta funderade jag lite på hur det kunde gått till., och jag har kommit fram till att för att något sånt här ska kunna hända så måste hästen lita på människor om den låter en främmande människa komma fram till den i mörkret (det hände ju på kvällen). Hästmänniskor kämpar alltid med att få hästen att lita på oss, det är en av de grundbitar i all hästhantering. och det är inte alltid lätt ska jag säga, ibland får man kämpa! och detta är då tacken! stackars djur!!

kan jag bara få ställa mig och spy rätt i ansiktet på den människa som njuter av detta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0