how can I show my love so you will open your arms to me

Idag var planen att jag skulle till bidermans och hyra en klippmaskin så jag och natalie kunde klippa våra tottisar.. så blev det inte. hade telefonkontakt fram och tillbaka med lars biderman him self, men tillslut ringde han och sa att det blivit ett missförstånd och att dom inte skulle få in klippmaskinen fören imorn. jaja, blir en annan gång då :) när han ringde sista gången var jag redan på väg till etuna eftersom jag ändå skulle hämta karin hos en kompis där, så det blev en mini road trip, och en dos nostalgi i skogstorp när jag letade efter huset kompisen bodde i. pappa bor ju i skogstorp så har cyklat runt en del där som liten (okej, mindre). har ju varit hos pappa sen dess, men inte i själva "centrum". alltså runt konsum och så.

Imorgon ska jag träffa mallan-brallan om hon fortfarande vill det :) sen ska jag rida lektion på eftermiddagen/kvällen för suvi :) det va mer än en månad sen sist och jag hoppas det går bra. men tror iaf det kommer gå bättre än sist hehe. då var lille ponny sjukt piggelin och studsade mest runt bara, benen gick som trumpinnar som helt saknar takt haha. nu är han riktigt fin vissa dagar. älskade älskade ponnyskrutt! kärlek på skyhög nivå <3

här kommer lite bilder som amanda tog när hon och stella var och hälsade på i fredags, vilket va väldigt trevligt! :D

titta vad han kan :D allt för en morot! en början till spansk skritt kanske haha.







riktigt fin har han blivit tycker jag :) min fina prins! vill ju bara krama sönder honom. men de vill inte han :P han vill helst gosa med lite kli i runt öronen eller i pannan. kramar är inte bekvämt än haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0