If I see you, this darkness would turn to light

aa men hej! :)
he he he inge etuna idag. kom på igår kväll (eller mamma påminde mig) att jag har läkarbesök på tisdag, alltså imorn, så kan passa på då. då ska jag klippa mig!! ooohooohoooo! :D

just nu sitter jag och lyssnar på lite stämningsmusik här. så jävla bra så jag ville bara kasta mig på golvet och grina :) haha ne.. men kan säga att denna låt typ sliter tag i hjärtat på mig. fin fin fin!



kan inte bestämma mig vilken version som är bäst..


nu ska jag dra till stallet och gosa med ponnylurven! gosmos!
för övrigt är min soffa mongo! får ont i arslet av den och kan bara sitta i mitten av den, för sätter jag mig på sidan glider jag ner. för att det har blivit en fucking grop i mitten haha bara för att jag suttit där nån vecka i sträck. hade ju min brors soffa innan, den va mycket bättre! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0