sovvaaaaa nurååå

haft en otroligt ostabil dag idag. började dagen med att med gråten i halsen tänka igenom hur dåligt de mesta går. togs upp ur den lilla gropen och åkte till stallet. efter stallet åkte jag till mimmi, vi lekte med smink och kameran :) de bjöds även på mat. sen hamna jag i nån sorts "jag kan inte röra mig för jag har inga muskler, inget skelett heller för den delen"-attack och trödde jag skulle somna ståendes typ, så bestämde mig för att åka hem. väl ute och jag hade letat fram bilen under all snö (varav 60% hamnade i mitt ansikte då de stormade ute) hittar jag en liten äcklig, ful, jävla inplastad lapp framrutan. YES! där försvann min böteroskuld. 300 kr i parkerings böter på en gata jag under två år stått väldigt ofta och väldigt länge utan att nån haft nått att säga. tack för den!

och jag vill inte blogga, de suger just nu. jag vill bara skriva av mig. och nu är det gjort :)
god natt!

I don't know why I can't keep my eyes off of you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0