söndag

tjululu
kom hem från stallet för ett tag sen, hunnit med en kopp kaffe med familjen efter det :) idag är det ju farsdag. så känner att det skulle sitta fint med en tur till etuna och gra lite ärenden och sedan hälsa på far min på hans dag. om dom är lediga och så hemma där :) får ta och slå en signal.

väntar på att badrummet ska bli ledigt. petter är där och pysslar med nått (nått som i typ städar, inte nått som i skiter haha). vill duscha nu så jag kommer iväg. om jag nu kommer iväg, man vet aldrig med mig.

igår tränade jag river från marken. och han fattar verkligen vad jag menar nu. känns jättebra! "tricktränade" lite också. vet inte om man kan kalla de trickträning när vi bara kan vinka/början till spansk skritt, början till yoga och början till buga. men i alla trick utvecklas vi och det är det viktigaste :) han fattar mer och mer vad de är jag vill och vi är båda två lugnare och mer samarbetsvilliga. gulle!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0