jao

sitter här med svidande hungrig mage och ska snart till vårldcentralen och ta några prov inför mitt läkarbesök nästa vecka. vet faktiskt inte vad de är för prover som ska tas. fick någon remiss av diabetesläkaren. hur som helst var jag tvungen att vara fastande i 12 timmar vilket jag ser som ett STORT problem då min största hobby och fritidssysselsättning är att äta! haha. igår blev jag så trött när jag inte fick äta så jag somnade framför datorn, en timme senare vaknade jag, helt skakis, och la mig i sängen :)

uuusch vill inte ta prover heller! det låter ju kanske sjukt att säga som diabetiker, men fan va jag hatart nålar! fast har vant mig vid vaccinationssprutor och sånt, nu tycker jag bara blodproven i armväcken är vidriga. och de är så pass så jag i några års tid fått ligga på en säng när dom ska göra det. ligger och hyperventilerar och skrattar och gråter samtidigt. och nu ska jag alltså utsättas för detta. :( yyysch!

nu blev det visst enbart ett "skriva av sig"-inlägg, men men, lite tanken med bloggen ändå så.. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0