in lööööv

hallå hallå!
har ätit frukost och sedan kaffe och kladdkaka. feels good in the kista liksom!funderar på att lägga i en tvätt innan jag åker till stallet. hörde mamma beklaga sig över det innan hon åkte och tränade, så tänkte göra henne lite glad. fast snart är hon väl hemma så bäst att skynda :)

sitter och lyssnar på min sovplaylist så här mitt på dagen hehe. ne, men den är full av mysig chillmusik och det passar mig nu för har känt mig lite sådär nykär hela morgonen och kan inte fatta varför. tror det är vädret jag är kär i konstigt nog. får alltid lite pirr i magen närförsta snön kommer. myyyyyys!

här är playlisten: sovmusik
och jag hatar mitt namn på spotify, kan ju inte dela med mig av den utan att skämmas! dumma jonathan som gjort den! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0