hej hej

tjena!
kom nyss hem från eskilstuna där jag varit med mimmi :) skulle haft läkarbesk på sjukhuset, men det gick ju inte riktigt som jag tänkt mig. va redan jättesen och så ska jag åka men då går inte nyckeln i låset på biljäveln. de hade frusit så fint så :)
de positiva med de va ju att då kunde jag få med mig mimmi som hade tandis på morgonen så hon kunde egentligen inte följa med, men eftersom jag inte åkte så tidigt som jag tänkt så hängde hon på :D vilket var väldigt skönt. annars hade jag virrat runt ensam i tuna park. har iaf klippt mig nu :) blev inte alls som jag tänkt mig, men de blir det ju sällan :P men de blev helt okej ändå.
sen köpte jag en jacka på carlings, skor nånstans (typ din sko) fy helvete va svårt det va att hitta skor, mena ben är ju som ett par slalomstavar - smala och krokiga (visst är det slalomstavar som är krokiga?) hittade iaf ett par sen som va helt okej. blev även en halsduk, ett nagellack och en liten necessär :)

nu är det dags att åka ut till stallet. jävla mörker :( men de är bara och vänja sig antar jag.. fick precis reda på att jag iaf får sällskap när jag rider :D av natalie och jessica. skitbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0