hellogoodbye.

jag är tom! tom i huvud och kropp. veckan i stallet har varit rätt tuff, morgonfodrat två dagar (så fick gå upp strax innan 6 för att infinna mig i stallet kl 7) kommit hem efter 5 eller 6 varje dag plus att vi varit underbemannade, pga sjuklingar, lediga och lite annat oförklarigt. sen hade man ju jari att "bossa" över när sara inte jobbade, och han kommer heeeeela tiden och meddelar vad han gjort, vad han kommer göra och vad han för tillfället gör. plus drar några andra berättelser, som denna vecka va ämnet att riva skulle öppna nu i helgen och att han brukade dricka kaffe där. vet inte hur många gånger han berättade det. fast jag är tacksam, han gör faktiskt en massa nytta också som vi annars skulle få stå och göra.

jobbade även idag, men det gick bra. känner mig ganska duktig endå som orkat med, så klenis som jag är. men fortsätter det så här är ju jag karl alfred inom kort :) visst heter han så?

här är en kille som det är ett måste att kolla in hans kanal på youtube. klockren, som hittills alltid fått mig på bra humör :) funderar på att leta upp honom och kidnappa honom och ha honom som personlig underhållare..
http://www.youtube.com/user/molleisak

kalla mig krattan, för jag rider som en :)


tycker faktiskt han ser ut att gå lite gulligt här!


söta underbara bubbis! min föralltid <3





det unde ha blivit perfekt.. men det kunde också blivit skit. så det kanske va bäst såhär. jag vill tro att det va det, men samtidigt inte. det kändes så jävla bra ett tag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0