only you

happ, då va det fredag och jag ska sätta mig och plugga.. så jävla nice!!!:))) eller så kanske det inte är det..

kom hem nyss från stallet. alltså.. fan va jag älskar den där lille skitponnyn ibland :* hade lektion igår för stefan och kan väl säga utan att överdriva att det gick.. skit! :P men lärde mig lite som jag kunde träna på idag och jesus så bra det gick :) efteråt va han så gosmosig när jag stretcha och borsta så jag bara ville mosa honom för han va så söt! kom på mig själv med att bara gå och le! :) aldrig att jag skils från den hästen!

kan berätta vad som hände mig tidigare idag btw. skulle byta om innan jag skulle till stallet, slänger av mig linnet när jag står i dörröppningen till mitt rum, i samma sekund ser jag en främmande karl kollar in genom fönstret haha. hoppsan! gick och öppnade dörren (efter jag hade satt på mig tröjan ofc haha) och han undrade vart nån av grannarna bodde så jag visade. om han nu såg mig så låtsades han som ingenting.. det gjorde jag med..

det blir en tidig kväll eftersom jag jobbar imorn. men det är inte så mycket att göra nu eftersom vissa går ute nattetid. (y) skön..t!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0