narwhals, narwhals swimming in the ocean...

jahaja :) snart är det dags att sova (va det för ett tag sen rättare sagt). Idag gick jag upp vid 7, åt lite frukost och sen skulle jag bara sätta mig i soffan ett tag. seeeen.. vaknade jag klockan 12 (y) freakin' great! haha. åkte iaf till skolan sen :)

vid halv sju i kväll hjälpte kenneth mig med bilen, avgasröret hade ju gått av. blev där i några timmar, jag och mimmi skulle hämta käk på donken efter ett tag så vi fick ta skåpbilen :D nice att köra nått stort och den va nog i det största laget till mitt lilla B-körkort. ska fan ta lastbilskort nån gång., måste ju ha testat på det också. :) nån period i livet måste man ju jobba med sånt också tycker jag!

kom hem typ strax innan 10. tänkte plugga men blev så trött så kunde inte konsentrera mig så har bara degat som vanligt. nu ska jag släpa mig till sängen. natti!

Mimmi, jag vill bara påminna dig om att du är min bästa vän och jag älskar dig! Du kommer alltid vara på det säkraste stället i mitt hjärta! <3



Jag var för rädd för att ge allt. Brukar säga att jag aldrig ångrar något utan att man lär sig av allt man gör till nästa gång, men nu vet jag inte. Kommer aldrig lära mig att inte vara rädd för att bli sårad.

Kommentarer
Postat av: amanda

lova mig en sak bara, lasta lungt!

2010-05-12 @ 14:58:54
URL: http://amandaeklunds.blogg.se/
Postat av: kicki

jag lovar dig amanda. jag lovar dig!

2010-05-12 @ 19:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0