mamma<3


kollade nyss på denna och saknar min mamma ännu mer nu, men inatt kommer hon hem :D hon skulle ha kommit hem nyss typ men i köpenhamn (tror jag det va) va flyget inställt, så dom fick fixa ett ersättningsflyg. lilla mamma är nog jättetrött när hon kommer hem. för i kina är det snart morgon nu och mamma missade ju en natt då. hoppas hon jör försiktigt från arlanda och stannar till om hon blir trött :)

angående videon så håller jag med till 110%. försöker tänka nästan dagligen att jag ska uppskatta min mamma och behandla henne som hon förtjänar, ändå är min mamma en av få jag kan vara otrevlig mot, även fast jag inte vill. tycker iför sig att det är omjöjligt att behandla min mamma rättvist. hon förtjänar mycket mer än bäst!
Mamma med t-shirten jag gav henne <3

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0