look through my eyes.

tja! :) dags att sova nu kanske. imorn är det skola och bara ordet ger mig självmordstankar.. nej. men vill slå nån/nått. idag har jag vart lite småbakis och seg såtagit det väldigt lugnt. hämtade bilen på stan och käka pizza med mimmi. sen grillade vi här hemma på kvällen, alltså jag och familjen :) har nyss kollat på björnbröder. och fan va jag älskar den. så jävla söt! så nu sitter jag visst och lyssnar på soundtracket haha.

tell everybooooody Im oooon my way!... nananana..

igår åkte jag till mimmi där det va fullt ös. senare blev det underbar och slutade hos klara innan jag åkte hem :) en bra kväll..

jääävligt kul inlägg :) god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0