long time no see..

hopsan! va ett tag sen jag skrev nått. men orkar inte säga nått intressant så blir ett skittråkigt inlägg. varit i skolan hela veckan istället för praktik. vädret har ju vart kalas sista dagarna eller veckan eller va fan.. noll koll! suttit ute i trädgårn i solen och ätit frukost och bara stekt i ett par timmar. mimmi och några är fast i etuna, så jag satt och funderade på hur jag kunde hjälpa dom. vill inte köra med bilen eftersom avgasröret är paj (igen!!!!!!:/) men kom då på att jag kunde föra över pengar till mimmi :) dagens goda gärning tycker jag, så nu behöver jag inte vara snäll mer. höhö ;)

igår va det fredag och jag, erik, padding och sofie va och fiska i stallarholmen ett par timmar, sen softa jag och erik runt haha. typ donken. sen åkte jag hem och kollade NCIS innan jag la mig och sov :)

ska snart till stallet och gosa med min gullponny! <3 sen vet jag inte vad som händer. är jääävligt sugen på att sätta sig typ på riva och dricka några öl. skulle sitta kalasfint! men mimmi skulle på maskerad tydligen och erik går på några mediciner så han kan inte dricka. fast det är ju bara dom jag kollat med. såååattteeeee.. :)

juste! i torsdags fyllde sandra år så va och hälsade på dom. dom har ju flyttat till dammen och jag hade inte varit där så det va jättekul att se, dom bodde skitfint och som vanligt va det ett rent nöje att umgås med den familjen, nikki och mille är jubara för söta!!

kan fan inte sitta inne mer nu. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0