kicki vs. petflaskorna

jag är sämst idag! jag mådde skit i morse, ont i hela kroppen och trött såå in i helvete. så blev hemma, trots nationellt prov, det ÄR nu tillåtet att aga mig! fick iaf så dåligt samvete så nu när jag känner mig piggare började jag gräva runt i mitt rum. slänga skräp, springa ut med disk och konstatera att allt detta cola-drickande har bidragit till att petflaskorna håller på att ta över ledarskapet här i mitt rum. så nu startar jag en kamp mot dom. jag vill se varenda flaskjävel plattas till! fight!

too bad att bilfan hänger läpp igen, lagningen på avgasröret har gett med sig så nu brummar det fint igen he he he.. skitkul! nu blir det iaf nya delar denna gång.

nu ska jag säga hej då till mamma som drar till kina och därmed brorsan. jag skulle följt med men nej :/ av olika anledningar så blev det inte så. jävla skit. men men. mamma har bråttom nu!

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0