haha!

hahahaha alltså allvarligt! jag garvar röven av mig. älskar andra gången han ramlar ^^ vilken jävla macho man som ska upp igen och failar igen haha. han verkar ju inte gjort sig jätteilla iaf :)



nu ska jag poppa popcorn och kolla på ett avsnitt vampire diaries, sen sova :)

igår btw, va vi hos marina :) hon fyllde år i veckan så hon och valborg firades. vem fan är valborg liksom. tyckte det va riktigt trevligt hur som helst! har massa bilder, men hur sjukt tråkigt/jobbigt är det inte att lägga in dom på datorn och sen ännu värre att ladda upp dom nånstans. såååå nej.. inte just nu. :)

kommer på mig själv med att sitta som en säck potatis med handen i brallan. kvinnligt.. jag har funderat på varför man gör det. jag sitter iaf inte och tar på mig själv (jag menar kan ju inte snacka för andra) utan sitter ofta bara med handen innanför byxkanten. men varför känns det bekvämt :S aja.. intressant haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0