free fallin'

hello! denna "söndag" har jag jobbat. Emma och hennes för tillfället närvarande pojkvän hjälpte mig :) otroligt skönt (!!!!!!!!!) då jag hade extream huvudvärk och mådde illa hela förmiddagen, men det gick så bra så, den släppte efter lunchen. även anette hjälpte mig lite :)

vädret va skit ett tag men det passade in sig så pass bra så det sluta precis när jag skulle ta in hästarna. och så vattnades ridbanan automatiskt så nu dammar det inte så förbaskat. iaf inte i ett par dagar :)

imorn är det stallet som gäller igen. då tillsammans med Emma och Jessica. blir säkert bra. nu ska jag sova. Imorn kväll ska jag förmodligen hänga med Erik the bajkish! :)

ne, nu ska jag kasta mig i sängen och burra in mig i två täcken och fyra kuddar. anteckna, NU!

natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0