baby, it's fact.

heyy youuuu!

sitter fixad och färdig, ska snart beställa en taxi för att åka till mimmi och hennes släkt :) ska bara dricka upp min öl först. oooch eftersom jag är sen som vanligt så måste jag bara säga det att fint folk kommer alltid sist eller varför inte bättre sent än aldrig haha.

gick iaf upp vid tolv typ, spenderade ett par timmar på verandan innan jag åkte och hämtade upp mimmi och hennes mamma, letade runt lkite efter mimmis grejer hon tappa igår, utan nån framgång =/ sen skjutsa jag dom till sussa och co. innan jag åkte till stallet :) sjuuuukt skön dag i stallet. va kvar till strax efter 8 tror jag. kom hem och lagade mat, åt, duschade och fixade mig och här är jag nu liksom ;)

mamma, petter och karin är på stan och har ätit ute, men dom borde väl komma när som helst.

have to run, bye :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0