amen hej

KAN man va på dåligt humör i detta sjuuuuuka väder :D freakin' love it! suttit på verandan och druckit te med min sjuka familj haha. behöver inte gå in på detaljer men det handlar om hela familjens engagemang i benvaxning med silvertejp. haha helt sjukt.

gårdagen blev ganska bra även fast det inte riktigt hände nått speciellt typ. träffade människor som jag måste erkänna att jag saknat och hängde med mimmi på munken sista timmen hehe.

nu ska jag förhoppningsvis hitta nått att trycka i mig, innan jag ska träffa mimmi en stund innan jag ska till stallet. fan assugen på en nachotallrik ju =/ men vette fan om jag hinner med allt. men vore ju sjuuukt najs i detta vätret :P

jag har en reklam på huvudet. den där för funbike eller vad det heter.
"do you wanna have some fun?"
"na! just the bike!"
skön!

ska dra hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0