weekend!

öööö.....

jag är trött! haft en rätt krävande dag måste jag säga. började med att jag vaknade en timme för sen, halv 8. börjar 8 så det va bara att dra på sig kläder och gå ut till bilen. startar bilen och går ut och skrapar rutorna. ska sedan (efter att ha dampat på isen) sätta mig i bilen. nä! då är dörrarna låsta. så där står jag med bilen på och full fläkt och värme i bilen, musiken är på och jag kommer inte inte. då.. DÅ blev jag lite smått frustrerad! (läs fly förbannad) mamma ringde till anders nere på macken och han kom rätt fort. på min bil öppnar man bagageluckan innifrån, under sätet. så han lyckades få ner rutan en bit och med nån ståltråd öppna luckan. så där fick jag hoppa in och stänga av bilen. utser därmed anders till dagens hjälte haha. sen kunde jag äntligen åka till stallet. där sara va ledig idag, så det va fullt upp. men vi lyckadesbli klara dag med :P jag orkade verklgen inte rida idag, sjukt jävla trött.

känner på mig att det va nått jag glömde göra i stallet. skriver det här så jag kan säga "va va det jag sa" sen.

chillkväll ikväll då jag ska jobba imorn. förhoppningsvis ska jag hänga med lillesyster och hennes kompis på bio efter det, ska boka biljetterna nu. alice i underlandet blir det. (fick anstränga mig för att inte skriva underlivet.. jag har blivit skadad av mitt umgänge ;p)

Kommentarer
Postat av: VampireSlayer

hahaha klantmajja!

2010-03-06 @ 04:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0