the downfall of us all.

fyy fan i helvete vad mycket det är just nu! dels skolan, då det är 94 dagar kvar till studenten. sitter liksom en stor skyllt om det i entrén i skolan så man missar det ju inte direkt. och det får min panikslagen men samtidigt längtar jag. har tre ig-ämnen att plugga upp. plus att jag ligger efter i en massa ämnen. men ska förmodligen inte ha praktik under en period från och med nästa vecka kanske, så jag kan va i skolan istället och plugga gärnet. får se om det blir redan från nästa vecka, för nu är det verkligen dags.  jag tänker då FAN inte gå ut med halvruttna betyg. ska inte ha några ig:n. fuck no! sen måste jag fixa så det kommer en hovslagare till ponnyn, helst denna vecka. sen måste jag söka jobb, med tanke på att snart är sommaren här och då står jag där som ett fån med en häst att betala en massa för. så nej, om man skulle ringa hovslagaren, och sedan sätta fast med nått av det. plugg blir det nog. en muntlig redovisning om amishfolket skulle vart klar till förra veckan och en psykologiuppsatts om borderline personlighetstörningar.

nu va det visst mat ;) skjuter jag väl upp det andra ett tag till då.. he.. he.. he!! blev en nachotallrik med mimmi och patricia idag föresten. den satt inte helt fel!

anledningen till att jag tänker så mkt på skolan idag är för att vi hämtade våra studentmössor idag :D min är så fin så min lilla mössa :) fick även mitt champange-glas som det står "student 2010 Kristina HV3" på och en vattendålig penna som det står student 2010 på :) hoppas vi får kläderna snart också.

Kommentarer
Postat av: Lilla Karin syrra :D <3

Hahah så du har en vattendålig penna x') ?

Ahh jag antar att du skutit upp det ännu längre nu när du lyssnar på den där tjejen med mamma och pappa xD

2010-03-08 @ 18:55:16
URL: http://karinkakis.blogg.se/
Postat av: kicki

Tålig då :P aa du va ju mkt bättre på att stava, "skutit" ;)

2010-03-09 @ 00:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0