I kicked in the door

tju! jobbat som en dåre idag i stallet. aldrig skyndat mig så mkt, direkt hem, byta om, direkt till heron city med lillesyster, hennes kompis och bella :) såg ju alice i underlandet i 3D. awesome måste jag säga! älskar fantasin, och alla detaljer man lägger märke till. och johnny depp är ju för jävla bra som vanligt! sen va det riktigt rolig också. har inte kollar på 3D förut så såg väl jävligt dum ut när jag typ duckade för saker haha.. åkte iaf hem och käkade på donken.

nu ska jag duscha, sen ska jag och emmy dra till underbar. kanske bella också. 100 dagars-festen idag. mindre än 100 dagar kvar till studenten. det får mig att få panik så därför ska jag lugna mig med några bärs ;)

ne, duschen då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0