pull the trigger.

hello! idag är jag värdelös! vaknade väl för nån timme sen. bra! så nu ska jag ta mig i kragen och åka ut till stallet och ta hand om min gulliga ponny :)

i lördags jobbade jag på som bara den. va helt slut när jag kom hem och gick runt och skratta och grät samtidigt innan jag fick tummen ur röven och städa och duscha. sen fick jag trevligt sällskap och kollade på film :* på söndagen åkte jag till stallet och hade en riktigt lyckad stund med river i ridhuset. sen åkte jag hem och duscha fort innan jag och sanna åkte till heron city. vi käkade mat och sen kollade vi på avatar i 3D. den va riktigt grym måste jag säga :) na'vi folket är inte dumma dom! idag fyller sanna 20 bast så grattis till henne :D





And you can see my heart beating
Oh, you can see it through my chest
I, I'm terrified but I'm not leaving no no
Know that I must must pass this test
So just pull the trigger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0