tja!

jahaja.. idag va jhag sp duktig så jag försov mig några timmar, kom till stallet vid halv tolv, börjar 8.. great! ehe.. men dagen gick iaf hyffsat bra. kom hem vid halv 8 tror jag. har hunnit äta och ska kolla film och sen sova. trodde jag skulle hinna åka till rogge och träffa mimmi och hennes familj. för idag fyller ju faktiskt Riggan år :) grattis till henne! men blev så sent nu iaf så skiter i det. ska jobba imorn och har vart helt tjock i huvet och trött hela veckan så måste slockna riktigt tidigt!

blir The Boondock Saints 2, utan text och dålig kvalle. hur jag nu lyckades med det. (y) heh! men jag glömmer efter 2 sek att det är kass kvalité :P som twilight, den satt jag och kolla på dag ut och dag in i världen dåligaste kvalité, kunde ju knappt se vad vissa saker föreställde haha..

oj! glömde publicera :P är mitt i filmen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0