Hold your head up high.

oj! äntligen börjar huvudvärken släppa. ett tag va det så pass så jag trodde huvudet skulle explodera om jag tog ett steg till. i varje litet steg jag dog kändes det som att nån va i mitt huvud och sparkade mig i tinningarna och pannan, helt sjukt!

vaknade halv elva faktiskt. med en akut-dricka-vatten-eller-vad-som-helst-känsla, dom är ju lite jobbiga, sen kort därefter kom huvudvärken som ett brev på posten haha. la mig i soffan med vatten, c-vitaminbrusgrejs och te, och tittade på NCIS. såg avsnittet när kate dör och avsnittet efter det va det mest gripande avsnitt jag sett. grät som ett litet barn, då menar jag inte att tårarna rinner lite, dom forsade och jag verkligen grät haha. tunnis!

sen bar det av till stallet och varenda litet gupp tog livet av mig. gjorde inte mest än vad jag va tvungen att göra i stallet, så stackars lilla totton fick stå idag. väldigt dåligt av mig, men hade nog inte överlevt ;)

gårdagen måste jag säga va lyckad faktiskt. jag och mimmi tog det lugnt hemma hos henne, men några kalla P sen blev det bk, där va det inte måga men de som va där va skojigt folk :) blev en taxi för mig hem, och exakt hur det gick till vet jag tyvärr inte. eller hur jag kom från taxin och in är väl inte glasklart heller, självklart gick jag väl haha men kommer inte riktigt ihåg det. kommer ihåg att jag la mig i sängen och somna dirr iaf :)

great song! hoppas på att nomys nya album snart kommer så man kan lyssna på det utan premium på spotify


resten av kvällen ska jag väl titta på NCIS helt enkelt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0