Tell your boyfriend if he says hes got beef, That I'm a vegetarian and I ain't fucking scared of him.

hello. kakotobako här. yesss. dagen har vart trevligt. micket trefligt! vaknade vid ettsnåret (åt helvete för sent) gick iaf upp åt frukost, gjorde mig i ordning och hämtade upp mimmi och drog till grannstaden. inhandlade först lite käk åt pollen min innan vi åkte in till stan, gick en sväng på H&M innan vi skulle fika. men vi kom på hur jävla hungriga vi var så gick till donken och köpte en massa mat och satt och moffa som två fetton. när vi skulle gå därifrån upptäkte vi att vi inte va dom enda snäs-borna där. på andra sidan salen satt amanda, trine, marina och sara. kom fram till att amanda och sara skulle åka med oss hem och sen bar det av hemmåt.

btw så hitta jag en gnuggis i bakfickan "i morse" föreställande en liten kanin som står på en prispall. satte dit den på nere i hörnet på magen och har stolt visat upp den för mimmi och familjen. mimmi garvade ju bara såklart och kallade mig tönt ;) men mamma och petters miner har vart lite roligare. trots att jag har skrattat när jag visat den så hade dom en mycket märklig min tills jag sa "det är en gnuggis!!" då såg båda lättade ut. hahaha. jag tror dom faktiskt där ett tag va osäkra på om jag hade gått och blivit galen. mer än vanligt.

man kanske skulle göra den permanent, eller?

jag undrar för övrigt vad min läkare kommer säga imorn, då jag ska på läkarbesök och dom brukar alltid kolla på mina stickställen (där jag tar sprutor) för att se så jag inte tar för mycket på samma ställen. och jag som tar mina sprutor på magen :P najjssss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0