such great heights

hejhopp!
en hyffsat vanlig praktikdag. fick bland annat veta att Jari blir kåt av att kolla på melodifestivalen och att han är orolig för sina spermier. yes! precis vad jag behövde veta när jag sitter trött som ett as och försökte äta frukost ;) sen har jag väl hört ett 100-tal gånger att han (citerar honom själv) "ska ha en vit månad från krogen." så då vet ni det! åkte hem när vi slutat för att fastna framför datorn såklart och i sista sekund hoppa in i duschen för att sedan åka till kinan i stan och äta med familjen, sanna & christoffer och sannas mamma, för att fira att sanna kirra körkortet :D gött som fan va det men efter 4 små rätter och friterad banan med glass är magen gigantisk och jag tror att skinnet spricker snart.

som vanligt blir det väl NCIS, ett glas cola och mjukiskläder innan jag ska sova. imorn är det fredag, älskade fredag. måste åka till bidermans efter praktiken. känns som att jag är där minst 2 gånger i veckan heh!

Jack Johnson med
- If I could
- Inaudible melodies
- Taylor

tre riktiga chill-låtar..
ne nu kan jag knappt hålla upp ögonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0