sommarlängtan!!

sitter och kollar på nelly.com, och helvete vad jag längtar till sommaren. tänk när man kan gå ut i jeans-shorts och en t-shirt, och flipflop typ. låter det inte sjukt underbart?! jävlar vad jag ska njuta av sommaren. och längtar till våren/tidig sommar då ska jag ut och rida i skogen, va så länge sen nu. vi ska ha så mysigt jag och ponny! :)

sitter även och är bekymrad över hur det kommer bli i sommar, när inte studiebidraget rullar in och pengarna tar slut och där står jag och river. MÅSTE söka jobb! nått annat jag måste just nu är sova :) stallet imorn!

lyssnar för övrit på nomys album disconnected, väldigt bra :)
Nomy – Disconnected


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0