skit!

NEJ jag sover inte. jävla skit, men just nu är jag så jävla arg!!

jag kollar inte på tv i vanliga fall, och därför har jag inte sett ncis mer än vad jag har tankat och just nu är jag på andra säsongen. när jag skulle tanka lite av tredje så såg jag att inte kate va med på framsidan så kolla lite på youtube. hon DÖR JU!! jävla helvetes jävla skit.. knappt värt att fortsätta kolla. höll ju nästan på att börja grina när jag såg begravningen i pisskass kvalle på youtube. fans jävla bajs skit och fan! men måste endå säga att det va tur att jag kollade på youtube och inte kom så pass långt så att jag inte hade vart berädd när hon väl dog för då hade jag skitit ned mig. bokstavligen! ..typ..

klockan är två och det här är ekot. nej men klockan är två och jag ska upp om 5 timmer. såååå god natt igen.

ooookej.. :O det är nån som pratar nånstans... vågar inte gå ut från mitt rum och kolla.

men va fan, nu gick det en halvtimme till!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0