Shush girl shut your lips.

GAAAH! vill inte  sova. eller kan jag väl tänka mig, men vill inte vakna, eller kan tänka mig det också. men vill inte jobba. och nej det kan jag knappt tänka mig.. imorn ska sara och stefan iväg till kliniken med O'brian igen, så det blir väl jag, jessika (hoppas hon kommer) och den nya. hoppas hon är bra och trevlig :) sen är det ju kanske jari också. (oh great!!) fast det är ganska bra att ha honom där.

kommer gå vid lunch imorn eftersom jag ska till läkaren på eftermiddagen. p-p-p-p-palla... sen måste jag tillbaka och ta hand om min lilla totto. kan snön smälta??? jag hade ett kort tag en fullt seriös tanke på att stanna inomhus tills detta är över, den tanken var som bortblåst direkt när jag kom på allt som inte skulle funka. fiiiiiis också!

klockan är alldeles för mycket. och jag bävar inför hur jag ska komma upp imorn då jag sovit till 1 i en veckas tid typ. eff u se kå! fast det hjälper ju inte att sitta här. natti!


jag är på jävlas-med-mig-själv-humör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0