så jävla trött

sitter och kollar på youtubeklipp :) klipp från yrrol. fast nu gled jag visst iväg till massa annat skoj. planen va ju att duscha men blev fasligt trött så sköt upp det :P toksugen på godis blev jag också. synd ba att man inte har nått.

va i skolan några timmar idag. satt i bibblan och sen va jag på UF-mässan en snabbis, åkte hem och åt lunch innan jag åkte till stallet. fixade allt där och red sen åke jag hem. min prins gick bra idag med men han va lite piggare än igår och ville helst bara springa fortare och fortare och helst göra det jag bad honom om innan jag ens sagt åt honom att göra det haha. så han gissade helt enkelt vad jag tänkte göra och gjorde nått :P sötnöten! sen åkte jag hem och maten satt finfint då, spagetti och köttfärssås..

nej om man skulle resa på sig innan arslet somnar. gör det väldigt ofta nu för tiden, asjobbigt! :P appropå konstiga saker med kroppen så har jag inga reflexer kvar i knäna. jag och lillasyster satt och slog massor på våra knän men ina ville inte rycka. jag har säkert nån hjärnskada :P som om det vore en nyhet liksom he he he...

sjukt sugen på godis nu :O nästan så jag måste åka iväg och köpa nått när jag har duschat. kommer fan inte kunna stå emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0