if you ever will be mine, I will never ever let you down.

sådär ja, va lite hungrig så tryckte i mig en halv vaniljkrans :) till förrätt liksom! kom hem för ett tag sen, haft en ganska krävande dag och jag har vart super pessimistisk haha. fast inte grinig bara gått runt och sagt hela eftermiddagen, "aaaaamen vad fan gör han nu då??", "men åh jobbiga häst" eller "men fan vilket flyt jag har".. fast måste säga att jag haft ganska bra anledningar till att säga det :) till exempel när en häst är på väg över staketet till en annan häst och man skulle kunna släppt en bomb bredvid eller slagit en stor klubba i huvet på honom och han hade ändå inte lyssnat på oss, DÅ tycker jag man kan få kalla hästen jobbig ;)

jag och jessica gick upp till stefan idag för att släppa ut hundarna en stund, medans dom var ute hälsade vi på valparna, fy fan i helvete.. SATAN va söta dom va :D fick övertala mig själv att inte kidnappa dom.. typ. stafan hade nog inte vart så jätteglad på mig då.. försökte ta kort med mobil men dom va jhu aldrig stilla eller så va dom typ i mobilen så gick inge vidare :P

undrar vad som händer ikväll :) om inget händer alls, så åker jag nog och hälsar på mimmi på gårn, hon har praktik i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0