I think you know.

nu är det natti natti-dags. haft en ganska lat dag måste jag säga, det enda nyttiga jag har gjort idag va att sätta på en diskmaskin och åka till mimmi en stund på kvällen och plugga lite religion. vi ska ha en muntlig redovisning om amish-folket. hyffsat vettigt folk verkar det som. skulle absolut kunna tänka mig att spendera några år med dom, om det inte vore så att de är kristna. är varken troende eller förnekar det. MEN! gillar inte när ett samhälle styrs av religion, eller visst, men jag vill inte leva i det :) fast tror inte det styrs så mkt av religion men.. aja, rörigt blev det. annars gillar jag deras levnadssätt, leva som man gjorde för några hundra år sedan och bara hjälpa varandra och tillverka sina kläder och odla sin mat, häst och vagn istället för bil. awesome!

försov mig imorse och kände mig inte helt okej, så blev hemma. imorn är det stallet som gäller så ska sova nu, dirrrrrrr! puss o gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0